NÄR CIRKUSEN KOM TILL DORRO....


En fortsättning på historien om Lillstrumpa och SysterYster kanske passar ??

Det bar sig ju inte bättre än att Lillstrumpa oxå kom till det året och datumet då det var dax att uppvaktas... =)

Taxikillen sa till mig att nog F*N måste vi hitta på något räv och rackarspel.JAG är ju inte nödbedd så va sjutton.
Hennes kalas skulle hållas på campingen, jag fixade röd-vita stora stora clownkläder.Paket inhandlades och nu var bara att invänta den stora dagen.

Dagen kom och tyvärr fick L-O ge återbud ,men jag lovade ändå att fixa till allt.En kompis ställde upp och jag tillverkade en skylt som fästes på hennes rygg där det stod L-O´s stand in.Vi målade halva ansiktet rött och andra halvan vit. En knallröd krullig peruk , MASSOR av kuddar "under västen"...VI VAR RUNDA SOM KLOT !
Efter att ha styrkt oss lite traskade vi mot campingen....När vi kom ut på gatan fick ngr barn syn på oss,deras söta små ansikten blev som fågelholkar  och nyfikna som de var så började de följa efter oss, ju närmare campingen vi kom desto fler ungar hade vi på släptåg....CIRKUSEN hade kommit till Dorro !

In traskade vi , utan ungar, Åh va kul det var! Vi sjöng & jonglerade och dansade och spelade spel...
Kvällen blev sen....Men vad gör det!!

Vad det var i paketet??......En baddräkt! Konstig present kan tyckas...men den har sin egen lilla historia



Jag tyck om dig Lillstrumpa !! // Bernice





Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Titta in hos mig om du har lust så får du se vad som ramlar in i din brevlåda under veckan ;-) Är stolt att det finns så fina förstaförbandslådor som DU! :-)

2009-11-02 @ 08:35:09
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Lillstrumpan

Ja tyck om dig mä <3

2009-11-02 @ 14:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0