TRASSEL TRASSEL.....


bara vanligt trassel .... Snacka om att man blir sur som ättika. Min eländes dator har TOTALT tackat nej till detta livet , helt utan orsak faktiskt, fattar INTE vad jag gjort den.... tycker jag har varit snäll och beskedlig och hanterat den med omsorg... TJI fick jag ! ;)

Nu är det bara att krypa , kräla sig till ngn som kan låna ut sin när "suget" blir för stort ;P Äsch jag överlever....Den får packas in i bilen & tas med ner till sonen i november så får han fixa....

Bengan fyllde iaf år igår ... och ikväll ska jag ha middag, annars har jag arbetshelg så nog vet jag vad jag ska göra allt....


Så.... har ingen aaaaning om hur ofta jag kan dyka upp här  eller nå´n annanstans .......



Ha det gott !! SOO LOONG!!!! // Denise


Kommentarer
Postat av: LenaLustig

Haloooo!

Hoppas ni får en trevlig middag! Hälsa födelsedagsbarnet!!! Du har ju samma lika tur som jag, en alldesles egen datakompis :)

2009-10-17 @ 16:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0