LEDSEN.......





Hösten och våren är en jobbig tid för mig...jag möter årstiderna med blandade känslor, för samtidigt som jag tycker om både mörkret och ljuset så blir jag lite "deppad" och gråtmild.

Jag är en humörmänniska med ett brett register... kan skratta tills jag gråter.... och gråta så jag skrattar..... tänker både glada och sorgliga tankar....tycker om att vara ensam fast gillar även folksamlingar....

En klok man sa en gång till mig att man bara ska omge sig med goda människor.... de som inte finns i livet längre skall man minnas och ta lärdom av.... man ska inte ödsla energi på de människor som inte är värda ens omtanke...

De som känner mig VET att jag bryr mig om dom , fast jag är dålig på att höra av mig....
De som känner mig VET att de kan ringa ALLA tider på dygnet om de behöver mig...
De som känner mig VET att de kan lita på mig...


Eftersom tiden går så lär man sig VILKA och VAD som är viktigt här i livet.....livets gång gör att saker och ting förändras och omformas... MEN oavsett så har ALLT bidragit till något....

Jag har små "rum" i hjärtat och hjärnan där jag "bjuder" in människor jag möter....speciella människor som jag ALLTID kommer att bära med mig. "Rummen" har olika betydelser och "viktighet".


För en tid sedan lärde jag känna en person som är helt otrolig...Som bara ger och ger av sig själv utan att kräva ngt tillbaka....Vi delar samma värderingar, funderar i samma banor.
Som sänder mig små sms när jag som mest behöver det.Värmen och tacksamheten jag känner över att ha "fått" denna person i mitt liv är enorm.EN SJÄLSFRÄNDE...


TACK för att du finns.... KRAM


Gonatt världen! Vi ses imorrn !! // Denise





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0