12 dagar av året........



Ibland är det trögt att både hitta inspiration och TID att hinna blogga...Men nu är jag här för ett snabbt litet inlägg.Idag är det den 12 januari och snart är halva månaden redan avklarad på detta året.Vad har då hänt under dessa 12 dagar....

Förutom det vanlig som städning, matlagning och handling.....så har jag...

"Den besvärliga mamman" Denise har VUNNIT ett tappert slag i detta oändliga krig som kallas livet.
Man blir så glad och tillfredställd när man inser att det man gör faktiskt har en betydelse....

Det sägs att det är en skör tråd som skiljer mellan glädje och sorg och så är det nog...I fredags den 8 januari var det 7 år sedan min goa mamma lämnade detta jordelivet..och..Min systeryster Anna fyllde 53 år....

Livet ger oss en förunderlig resa...........


Idag är jag ledig och har bestämt mig för att inte göra någonting alls.....EN DAG FÖR DENISE !


Jag hoppas ni andra får en fantastisk dag ! Kram / Denise  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0