LUSTHUSET I NAPPSJÖ´N


Där befann jag mig för att skåla in det nya året..Egentligen är väl inte rätta benämningen lusthus, för det är en sån´t där hus med grillstad i mitten men i glada vänners närvaro så utspelar sig en del lustigheter.

När man har sådan släkt som jag har så får man verkligen ALDRIG tråkigt. Mina systrar Maggan , Kerstin och Anna med följe samt morbror Gottner , morbror "Gneka" och Gunnel hade samlats hos min "lilla" storebror Rickard med fru i Nappsjö´n

Tyvärr glömde jag min kamera hemma så det finns inga kort av tillställningen men när min syster agerade papparazzi där på småtimmarna så klämde jag ur mig att kanske jag kunde få ngr kort av henne så jag kunde "hänga ut" min "löjliga" familj i bloggen, DÅ vaknade syrran Maggan till och undrade hur hon skulle bära sig åt för att hitta den...
 - Ja du kan ju bara googla mig sa jag ...så dyker jag upp..
 - Vadå ? säger syrrans karl...
varpå syrran nu ska förklara....
- Jo du förstår hon lägger in bilder på oss på det där spaceace. ...

SPACEFACE ??????                   Hmmm   


Nämen du menar väl FACEBOOK !!     




Ja min kära kära syster....


                                    Tänk så mkt roligt jag hinner ha med min kära HELGALNA familj, det är ju 362 dagar kvar av detta året ....



Älskar er min goa goa familj !!

                                          Gonatt Världen !! Vi ses Imorrn !!          // Denise











Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Hi, hi ja, vi har en go och tokig släkt - men Gottner är en hejjare på det här med att surfa iaf! :-)



Men du, jag tror jag hoppar sången och skonar mammmas trummhinnor, men en kram å ett krattis vidareförmedlar jag!



Önskar dig en toppen fin dag!



KRAM från ruggugglorna på sockenvägen :-)

2010-01-04 @ 09:43:52
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Uncle Däckbengt

Ja...Det var ju utomordentligt tråkigt att du glömmde kameran.Hade hoppats få se nått färskare foto på Bengt Åslund,det från jul på den"utpumpade"BÅ,var ju inte mycke att hänga upp i julgran.Men å andra sidan är väl även granen utkastad...Får då önska en god fortsättning,och så får jag be om styrelsens hälsning till BÅ....

2010-01-05 @ 22:04:54
URL: http://www.dackbengt.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0