BYTET.....



För en tid sedan åkte jag och Bengt till Sundsvall bara för nöjes skull....Vi bokade hotell och begav oss dit en fredageftermiddag.

Motorcentrum northbike dök upp på en skylt och "skadade" som både gubben & jag är så svängde vi in. MASSOR av motorcyklar....    Jag fullkomligt ruuuusade omkring & provsatt överallt. Fastnade för en Yamaha 1100 , pärlemorvit & svart....När de stängde fick de i princip kasta ut mig.... SUCK! snacka om godis....

Fast helgen fortsatte med mat, godis & bio så pratade vi båda om denna Mc eftersom jag tidigare inte varit så förtjust i modellen och blev nu överraskad  över att jag gillade den.


Sagt & gjort..... för 2 veckor sedan gick resan åter till Sundsvall.... på flaket fanns min röda och den byttes mot......

 Yamaha Virago 1100
 lite kass bild men..   Bengan är suuugen...



 Så resan till Sundsvall för ett par helger sen blev en dyr men rolig helg.....  


NU vill jag ha sommar !..... eller åtminstone bar backe !    






Ha en trevlig dag!!!!!!!!!!!!! // Denise








Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Wow vilken skönhet, å då menar jag hojen, sorry B... ler Och vår Holger är verkligen en HOLGER :-) Så det känns så skoj att även du tycker det! KRAM <3

2010-03-04 @ 17:01:13
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Eva

Men hoppla vilken snygg cykel du har skaffat dig:) Nu hoppas vi på en FIN sommar så man får se dig glida omkring på den där skönheten.



Hoppas allt är bra..



Kram från oss

2010-03-06 @ 00:49:11
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0