Tom..........




Våren är inte min tid. Jag mår PYTON  !  Jag grubblar ständigt och plågar mig själv hela tiden med alla tankar.

Är det meningen att livet ska vara så här ?  Allt livet verkar vara är ....jobb , städ , tvätt , krattning,  osv osv.... det rullar för fort  !!!!  

STOPP ! Jag har ju bara ett liv !  varför tar jag inte mer hand om mig själv ?
JAG måste bli bättre på att ta hand om MIG. 


Nu håller jag på att beta av en hel del göra saker på min lista över måsten .I höstas började jag med att avsäga mig som arbetsledare på ridskolan. Nu efter 16 år har jag äntligen tagit beslutet att sluta som ridinstruktör. 

Nu tänker jag ägna mig åt mig själv.... för tyvärr är det så tragisk att jag har blivit så van att ta hand om andra utan uppskattning så jag vet nästan inte längre vad JAG vill.



Jag vill bygga vidare på Npf gruppen, för det är så skönt med gemenskap UTAN förbehåll.
Jag vill ge mig iväg på en semestertripp.....
köra Mc tills jag stupar , spela roll att det regnar...


Jag vill sörja !!!         sörja allt !! och inget !!




                                Livet är bra härligt när man får klaga   !



                           Ha en trevlig helg !!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0